Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

piątek, 23 października 2015

Randka w ciemno Book tag


Przede wszystkim szczodre podziękowania dla mojej przyjaciółki – Jellyfisha – która po pierwsze nominowała mnie do tej zabawy, a po drugie pomogła w technicznych sprawach, bez ciebie ten tag wyszedłby bardzo sucho – Arigato :3.

O co dokładnie chodzi w Randce w ciemno Book Tag? Przede wszystkim wybieramy sześć dowolnych książek i określamy je trzema słowami/wyrażeniami, które pierwsze nam przyjdą na myśl. Następnie rolą czytelników bloga jest odgadnięcie tytułów i sprawdzenie po kliknięciu na dane pola czy się udało. Wybrałam różne książki, dlatego nie mogę dać żadnej konkretnej podpowiedzi. Zostaje mi jedynie życzyć Wam powodzenia i podzielenia się opinią oraz wynikiem w komentarzu ^^.





komentarze

  1. Udało mi się odgadnąć tylko trzy, reszty nie czytałam, więc wynik bardzo zły nie jest :D Świetny tag, naprawdę bardzo pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry wynik (jestem ciekawa co odgadłaś) :D Zachęcam do zrobienia tego tagu :3

      Usuń
    2. GNW, Graya i "Czerwień..." :D Zrobię na pewno, jest wyjątkowy!

      Usuń
  2. Wspaniała ja <3
    Cóż, jak zresztą wiesz, odgadłam wszystkie :P Choć pomyliłam się przy "Metrze", bo go pierwotnie nie czytałam i dopiero za drugim razem trafiłam dobrze. A oprócz tego to rozpoznawałam tytułu po pierwszym/dwóch określeniach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, jesteś niespotykaną wspaniałością XD
      Przez to, że odgadłaś wszystko, pomyślałam, że wybrałam zbyt proste książki albo dałam zbyt rozpoznawalne określenia :P

      Usuń
    2. Cieszę się, że zgadzasz się z moją wspaniałością.
      Dwie z nich czytałam, o trzech z nich rozmawiałyśmy na przestrzeni kilku wcześniejszych godzin, a jedną z nich kojarzyłam przez okładki, więc łatwo było mi zgadnąć.

      Usuń
  3. Rewelacyjny Tag, choć nie przewidziałam twoich wyborów. Przeczytałam tylko pierwszą pozycję, więc nic dziwnego :( że źle kojarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszą i dwie ostatnie czytałam i zgadłam, pozostałe jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy TAG. :D
    Nie zgadłam tylko "Odnaleźć swą drogę", której nie znam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Lubimy czytać

Moja lista blogów