Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

poniedziałek, 9 września 2013

Manga & Anime Blogger Tag


Chciałam na początek podziękować Aypie za otagowanie i wprowadzenie mnie do pierwszej takiej zabawy dotyczącej anime & mangi. Dziękuję! ^^

"Tag ten powstał, aby łączyć fanów M&A piszących blogi. Należy odpowiedzieć na 10 zawartych w nim pytań, następnie nominować 7 osób i poinformować ich o nominacji."


1.    Obrazy ruchome i nieruchome. Wolisz czytać mangi czy oglądać anime?

Manga czy anime? Anime czy manga? Co to za pytanie?! Kocham i jedno i drugie!
Jako dziewczyna kochająca różnego rodzaju historie pisane( i malowane) w wydaniu książeczkowym, przyznaję, że ubóstwiam mangę. Wiele się od nich uczę(w szczególności od Vampire Knight i Dengeki Daisy) i szkolę się w rysowaniu(choć wychodzi mi to karykaturalnie…). Nie mam z nimi zbyt dużego doświadczenia, bo jestem jakby to nazwać ,,jeszcze zielona,,. Tak ogólnie rzecz biorąc jestem dopiero pisklakiem w świecie m&a, bo niedawno zostałam do niego wprowadzona.
Co do anime… It’s a miracle! – Jakby to powiedział doktor Frankenstein. Podobają mi się szczególnie te najnowsze serie, które są pięknie wykreowane.
Ups! Ale chyba nie o to chodziło w pytaniu…

2.   Pierwsze pokemony za płoty. Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria?

Ehm… To może wytłumaczę najpierw moją dziecinną głupotę. Tak więc pierwszymi anime, które obejrzałam były zapewne Dragon Ball i Pokemony. Ale w czasach, kiedy to oglądałam byłam małym brzdącem( gdzieś 7 – 8 – 9 lat?) i dlatego uważałam to jako zabawne… kreskóweczki… Wtedy nawet nie byłam świadoma istnienia czegoś takiego jak anime czy manga!!! Więc to nie moja wina!
Dlatego teraz jako dojrzała umysłowo nastolatka(he, he… dojrzała, nie oznacza zdrowa psychicznie, ale to nie na temat), oświadczam wszem i wobec, że pierwszym oficjalnym anime jakie obejrzałam było Kaichou wa Maid-sama. Ile emocji wyszło ze mnie przy oglądaniu tej serii! Podsumowując: to było niesamowite doświadczenie.


3.   Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach. Ile mniej więcej obejrzałaś/eś anime i przeczytałaś/eś mang?

Zatem jakbym miała tak z pamięci rzucić jakąś konkretną liczbę – to już poległam.
A tak na oko to z ponad czterdzieści anime i mniej niż dwadzieścia mang. Wspominałam już, że jestem żółtodziobem? Nie? NO TO JESTEM ŻÓŁTODZIOBEM!

4.   Twarz z plakatów. Jaka jest Twoja ulubiona postać?

Przy każdej serii czy to anime czy to mangi zawsze trafia się jakiś ulubiony bohater, którego stawiam na piedestałach i wielbię ponad wszystko. W tym przypadku, podam kilku( bo mogę! Hahahahaha!).
Zatem z mang: Kurosaki Tasuku i Soichiro Kurebayashi(Dengeki Daisy oraz Leo(Beast Master). Wiem, że nie jest ich dużo, ale ich mam akurat przed oczami, a to do czegoś zobowiązuje…
Z anime(uwaga! Możliwe, że będą przeważać tutaj bishe): Shin(Amnesia), Rin Okumura( Ao no exorcist), Saya Kisagari(Blood-C), Hei(Darker Than Black), Jellal, Natsu, Erza i Juvia(Fairy Tail).
Shiro(Deadman Wonderland) oraz Yuno Gasai(Mirai Nikki) za to, że są tak silne i stanowcze w wykonywaniu tego co robią(czytaj: zabijanie dla miłości). Czy to dziwne, że za to je właśnie lubię???
Dalej są: L(Death Note) za jego manię do słodkości i dziwną pozę myślącą, Sebastian Michaelis(Kuroshitsuji) – Ubóstwiam tego seksownego demona!!! – Miketsukami Suoh(Inu x boku SS) i Tomoe(Kamisama Hajimemashita) – nie ma to jak lisie demony w akcji <3. Kaname i Zero(Vampire Knight), bo pociągają mnie te wampiry. Oraz na koniec całe Uta Pri na czele z Ichinose Tokiya oraz Brothers Conflict na czele z Tsubaki Asahina.
Dosyć sporo się ich nazbierało, ale mogę zapewnić, że to nie są wszyscy moi ulubieńcy ^^

5.   Festiwal otwierających się w kieszeni czerwonych scyzoryków. Której postaci najbardziej nienawidzisz?

Czy jest ktoś kogo tak nienawidzę, że mogłabym wpisać go do Notesu Śmierci? No, oprócz ludzi realnych to raczej nikogo z m&a. Jeśli nie kocham jakiejś postaci, to albo ją szanuję albo jest dla mnie obojętna.

6.  Przez uszy do serca. Masz swojego ulubionego seiyuu?

Ależ oczywiście! Jest nim między innymi Miyano Mamoru, Ono Daisuke oraz Kishio Daisuke.

7.   Historia najnowsza. Jaką serię ostatnio obejrzałaś/eś?

Ostatnio skończyłam Toradorę… A teraz dogorywam oglądając Bakemonogatari.

8.   Chluba fana. Zbierasz mangi, magazyny lub gadżety związane z m&a?

Zbieram mangi(niestety mam na razie trzy serie, lecz mam nadzieję, że to się za niedługo zmieni. Może wygram w totka???). Magazyny również, a konkretnie jeden: Otaku, który przestano wydawać w empiku T^T. Oraz gadżety: plakaty i w szczególności broszki, które przyczepiam na koszulkę( hahaha! Muszę się pochwalić! Mam prawie całą koszulkę zapełnioną!).

9.  Manga w czerwieni i bieli. Jakie jest twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?

Mam tylko dwa: Waneko i J.P.F.

10. Oczy szeroko otwarte. Co myślisz o fandomie?

Szczerze? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam… To musi być naprawdę głęboka kwestia do przemyślenia… Ale tym się zajmę później.

Ponieważ nie mam za bardzo kogo konkretnego wytypować(najmocniej przepraszam!). Dlatego też jeżeli ktoś pasjonuje się światem m&a, niech zagra w tą zabawę. ^^
I na koniec piosenka Miyano Mamoru: Orpheus <3

komentarze

  1. Noooooooooo "Orpheusa" to słuchałam w kółko, aż w końcu mogłabym zaśpiewać to przed Miyano i każda sylaba byłaby poprawna. Przynajmniej tak myślę... A to, że śpiewam jak przeciętny Kowalski* po dobrej bibie, dało mi do myślenia, iż nie odważyłabym się. XD

    *jeżeli dotknęło to kogoś z nazwiskiem Kowalski to przepraszam, ale nic nie poradzę, że to takie popularne nazwisko w mojej książce od matmy. Z Nowakami mam po prostu złe wspomnienia. ^-^ (przepraszam wszystkich innych Nowaków oprócz tego, którego znam!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo z tą piosenką.
      Słuchałam jej w kółko, zapamiętałam większość tekstu i nadal nie mam jej dosyć. On ma taki boooooski głos :)

      Usuń
  2. Powinno być pytanie: A komu zasługujesz to, że zagłębiłaś się w ten świat? A twoja odpowiedź powinna wyglądać tak: Mojej najwspanialszej, najlepszej pod słońcem, kochanej, genialnej przyjaciółce Oli ^^ Nie no, fajnie napisane ^^ (w sobotę Asucon)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :D Świetnie dobrałaś obrazki xD (i tak szczerze i zabawnie napisane) ^^
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lubimy czytać

Moja lista blogów