Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 28 czerwca 2015

Liebster Blog Award


To już druga nominacja w tym miesiącu i jestem jak najbardziej zadowolona/usatysfakcjonowana/wniebowzięta za to, że są blogerzy którzy również lubią takie zabawy i dzielą się nimi z innymi. Serdeczne podziękowania dla Aypyz Magii Mangi – mam nadzieję, że jakoś się wykazałam na tych odpowiedziach :3.


1. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
O matko… Od czego się to zaczęło…? Mam strasznie słabą pamięć, jeśli chodzi o moje życie (bo przy książkach, filmach, mangach, anime pamiętam wiele szczegółów), dlatego trochę odbiegnę od odpowiedzi: Pierwszy post pojawił się 1 października 2011 i był tak nieprofesjonalny i tak dziecinny, że aż wstyd mi się przyznać, że nadal go nie usunęłam ><… Chociaż nie. Powinnam najpierw powiedzieć, skąd się wzięła nazwa bloga – od Igrzysk Śmierci na które miałam wtedy hopla i próbowałam wymyślić jakąś wystrzałową nazwę (kolejny wstyd, którego nie potrafię zmienić)… A odpowiadając na pytanie, to chyba ktoś mi powiedział albo sama stwierdziłam, że mogę dodawać sobie komentarze o przeczytanych książkach na bloga i dzięki temu w przyszłości, będę mogła przypomnieć sobie co takiego ekscytującego wywarła na mnie dana powieść (może dlatego pierwsze posty są okraszone w dwuzdaniowe opinie…). No! Ale chodzi o to, że na początku moje zamiary blogowe były czysto egoistyczne, a teraz są czysto społeczne (piszę dla siebie i wszystkich tych 90 obserwatorów, którzy lubią czytać moje wypociny. DZIĘKUJĘ T^T).


2. Książka papierowa czy elektroniczna/ Manga papierowa czy skanlacje?
Witam, nazywam się Wera i lubię wąchać książki – tak by mogło brzmieć moje wyznanie w klubie AK( Anonimowi Książkoholicy). Z tego właśnie można wywnioskować, że kocham papierowe książki. Jeszcze nigdy nie przeczytałam elektronicznej wersji i jakoś mnie do tego nie ciągnie. Książki powinny być namacalne i oddziaływać na wszystkie zmysły, bo dopiero wtedy czuję się usatysfakcjonowana. Przy mangach sprawa wygląda trochę inaczej, ponieważ czytam papierowe wersje wydawane przez polskie wydawnictwa - kocham je przeglądać i czuć gładkość papieru (tak, jestem uzależniona), a z drugiej strony niektóre mangi nie są wydawane w formie papierowej, dlatego jestem zmuszona czytać je na Internetach – lecz nadal mi się podobają i są w tym przypadku za darmo.

3. Jakie było twoje największe marzenie w dzieciństwie? Czy nadal dążysz do jego spełnienia?
Hahahahahaha… Ha. Dużo było marzeń jak byłam małym brzdącem: a tu zostanę księżniczką/czarodziejką/syrenką (wpływ bajek Disneya, Witcha oraz H2O), tam będę światowej sławy siatkarką, czy będę bogata… Tak… Moje marzenia były czysto materialne i już do nich nie dążę. Teraz mam inne, dotyczące samo spełnienia: Wydać. Własne. Książki. To mój cel i zamierzam go spełnić.


4. Jakie państwo/miasto chciałabyś odwiedzić? (możesz podać kilka)
Jestem typem domownika i leniucha, ale myślami czasem marzę o teleportowaniu się do Japonii, Kanady, bezludnej wyspy z samymi przystojniakami (pół żarcik), bądź Norwegii, Islandii, Anglii. Chciałabym ogólnie pozwiedzać świat, ale chyba nie jestem na tyle odważna, żeby zrobić pierwszy krok.

5. Jaki jest/był twój ulubiony przedmiot szkolny?
W tym przypadku: był, ponieważ jestem – niestety! – już maturzystką. W podstawówce najbardziej uwielbiałam matmę. W gimnazjum biologię. A w liceum polski i angielski.

6. Rodzina i przyjaciele, czy rozwój własnej kariery? (BTW. Moje pytanie z matury ustnej…)
Dali takie gównia… ehm! to znaczy takie głupie pytanie na ustnym?! Do reszty ich pogięło. Poza tym, myślę, że jest tylko jedna odpowiedź na to pytanko – nikt by się otwarcie nie przyznał, że bardziej mu zależy na karierze niż na rodzinie, bo wyszłoby to bardzo niekorzystnie. Ale ja jestem taką osobą, dla której od dziecka ważna była rodzina i przyjaciele i gdybym miała wybrać dobro bliskich czy swoje, to bez dwóch zdań wybieram dobro bliskich! Nie jestem osobą idącą po trupach do celu.


7. Ukochany zwierzak: kot, pies, panda czy coś innego?
Królik :P. Uwielbiam te małe, słodziaki.

8. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
Z filmwebu wynika, że horrory – dreszczyk na skórze jest mi potrzebny do życia jak słodycze. Lubię także filmy animowane (chyba to się nie zmieni nawet jak będę po sześćdziesiątce) oraz dramaty i filmy kostiumowe.

9. Książki: okładka miękka czy twarda?
I te i te. Oczywiście, te w twardej aż tak się niszczą i są droższe, ale lubię je chyba bardziej od tych w miękkiej. Przykład: kiedy rzucę o ścianę książką w twardej oprawie, to bardziej ucierpi ściana. Efekt: skuteczność książki potwierdzona.

10. Manga: Jakie postaci lubisz najbardziej? Dlaczego? (można opisać ogólnie, bez nazwisk).
Kolejne pytanie zadające cios poniżej pasa. Dzięki, Aypa, nie jestem masochistką. Jest wiele postaci, które uwielbiam i które zdobyły u mnie swój szacunek, dlatego jako oznaka buntu podam kilka przykładów. Po pierwsze, Kira z Death Note za jego genialny umysł i umiejętność rozplanowania wszystkiego z kilkudniowym (jak nie miesięcznym) wyprzedzeniem. Po drugie Kaneki Ken z Tokyo Ghoula za jego super wygląd w białych włosach i poświęcenie dla obrony bliskich. Po trzecie, Sebastian z Kuroshitsuji, bo iście diabelski z niego kamerdyner. Po czwarte, wariaty z Exitusa Letalisa i ogólnie mangowe wariaty, których zawsze potrafię pokochać.


Koniec. The End. Fin. Postanowiłam tylko odpowiedzieć na pytania, ponieważ nie mam głowy do wymyślania nowych >< (wiem, kiepska wymówka).

komentarze

  1. Ten półżarcik z bezludną wyspą... Mam wrażenie, że część, która była żartem to "bezludna wyspa", a druga część tego marzenia jest już tą prawdziwą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. XDDDDD Przy niektórych to uśmiałam się jak norka. XDD
    Sama nie wiedziałam jakie napisać pytania, dlatego ostro rozważałam, czy dawać nominacje. teraz ciesze się, że to zrobiłam, bo co jak co, ale takie zabawy to tylko radość sprawiają. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz częściej się pojawiają pytania w LBA odnośnie e-booków i papierów, ciekawe o czym to dokładnie świadczy. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło się czyta Twoje odpowiedzi, czasami nieźle się uśmiałam :) Ale myślę że taki właśnie był Twój zamiar. Gratuluję nominacji i do następnego LBA.
    Pozdrawiam
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zabawy... można się tyle dowiedzieć, że to aż zaskakujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bym Skandynawię odwiedziła. I Anglię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też w dzieciństwie rozmyślałam nad zostawieniem syrenką z H2o bądź którąś z czarodziejek z Witcha.Ciekawe odpowiedzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do skanlacji - też je czytam, ale nie powiedziałabym, że za darmo. Obskubuję siebie z moralności czytając rzeczy, za które powinnam płacić xd

    OdpowiedzUsuń

Lubimy czytać

Moja lista blogów