Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 3 sierpnia 2013

The Versatile Blogger Award

Bardzo dziękuję Kyou i Mims(http://papierowemiasta.blogspot.com/) za nominację ;)

Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
 
1. Po przeczytaniu ,,Ja, diablicy" Katarzyny Bereniki - Miszczuk, mam nieodpartą chęć pójścia do piekła...
2. Napisałam książkę, którą mam nadzieję wydać i piszę wiele opowiadań fantastycznych. Cóż, pisanie jest nieodłączną częścią mnie :)
3. Moja pierwsza znienawidzona książka to: ,,W pustyni i w puszczy" H. Sienkiewicza, a jedna z ulubionych to ,,Krzyżacy" tego samego autora.
4. Choć może to się wydać dziwne, to miewam czasem wrażenie, że znajduje się we mnie druga osoba(alter ego), które czasem dochodzi do głosu.... Nie, nie musicie tego komentować...
5. Mam ataki śmiechu w dość poważnych sytuacjach, np. kiedy ktoś zrobił sobie krzywdę. Innymi słowy czarne poczucie humoru...
6. Boję się klaunów, po obejrzeniu odcinka ,,Nie z tego świata".

komentarze

  1. Interesujące wypowiedzi. Dzięki nim dowiedziałam się o tobie wiele ciekawych rzeczy. Życzę ci, abyś mogła wydać swoją książkę i żeby odniosła ona duży sukces.
    Też mi się czasami wydaje, że ,,siedzi'' we mnie drugie alter ego:-)

    Bardzo ci dziękuję za nominacje, ale mam nadzieję, że się nie obrazisz, lecz nie wezmę udziału w tej zabawie blogowej, gdyż każdy, kto mnie nieco lepiej zna wie, iż nie uczestniczę w tego typu rozrywkach, chociaż nie mam nic przeciw nim.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie obrażę się ;) Nie jestem takim typem osoby.
      I dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Dziewczyno! Gdzie byłaś przez całe moje życie? :) Punkt 1,4,5,7 to cała ja :) Co do Sienkiewicza to u mnie na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się zdaje, że znalazłam pokrewną duszę :)
      Sądzę, że znalazłoby się więcej rzeczy które nas łączą, z przyjemnością nawiąże kontakt ;)

      Usuń
  3. Haha ja też nie przepadam za "W pustyni i puszczy" a ta stara ekranizacja z blond Nel piszczącą aż uszy więdną, już całkowicie zabiła dla mnie tą książkę :P Za to uwielbiam Sienkiewicza trylogię:D
    Kochana dziękuję pięknie za nominację, proszę nie gniewaj się, ale nie wezmę w niej udziału. Gratuluję pisaniny i swojej książki, BRAWO! pozdrawiam cieplutko, buziaki x.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ekranizacji ,,W pustyni i w puszczy".... Uch! Nie przetrawiłam tego i nadal nie trawię. Oglądając film myślałam że jestem na torturach!
      Spokojnie, nie gniewam się( mój wybuchowy charakter nie dał się teraz we znaki ;)

      Usuń
    2. haha Blond Nel, czyli piszczałka - istna tragedia. I to jej "Stasiu, Stasiu konie uciekają!" (czy wielbłąby, nieważne:D) Do dziś to pamiętam. Okropieństwo brrr

      Usuń
    3. Ognista strzało zmieniłam jednak zdanie i wezmę udział w zabawie :P Kobieta zmienną jest, nieprawdaż?:D Post umieszczę tak mniej więcej za tydzień. Pozdrawiam i dziękuję za nominację.

      Usuń
    4. A więc jednak się skusiłaś? :) Cieszę się bardzo i wyczekuję tego posta, aby dowiedzieć się paru rzeczy o tobie ;)

      Usuń
  4. Dużo ciekawych rzeczy się o Tobie dowiedziałam.:))
    Pozdrawiam+ wpadnij na:http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lubimy czytać

Moja lista blogów